Retourprocedure

Bij verkeerd geleverde producten, dien je zo spoedig mogelijk contact opnemen met onze afdeling Sales via onderstaand formulier of via telefoonnummer 085-2736575. Het is overigens niet mogelijk om producten die verkeerd besteld zijn te retourneren. 

Retouren

Procedure bij verkeerd geleverde producten: 

  • Een uitgeleverde order dient direct na ontvangst gecontroleerd te worden.
  • Hierbij dient de klant na te gaan of het geleverde aan de overeenkomst voldoet:

         - Zijn de juiste producten geleverd?
         - Is de juiste hoeveelheid geleverd?
         - Is er sprake van zichtbare (transport) schade?
         - Voldoen de geleverde producten aan de eisen die gesteld mogen worden voor een normaal gebruik en/of handelsdoeleinden.

  • Zichtbare gebreken of tekorten dient de klant direct  op de afleveringsbon, de factuur en/of het vervoersdocument te melden.
  • Niet-zichtbare gebreken dient de klant binnen drie werkdagen  na aflevering te melden aan ESTG via onderstaand formulier.
  • Een foutieve levering die gemeld wordt na drie werkdagen, wordt niet meer in behandeling genomen. 
  • Het retourneren van een product is uitsluitend mogelijk als het product in een ongeopende en originele verpakking zit en niet gebruikt of beschadigd is.
  • Indien producten verkeerd geleverd zijn, is ESTG verantwoordelijk voor het retour nemen van het  product.

Zie hiervoor ook de Algemene Voorwaarden op onze site, kopje 8 'Gebreken'. Klik hier voor de Algemene Voorwaarden. 

Formulier retouren

* Verplichte velden

By submitting this form you agree to the processing of your data.