Reclamatie Procedure

Indien een door ESTG geleverd product niet naar behoren werkt, dan is de procedure als volgt.

Reclamatie procedure

Reclamatiemelding via fabrikant:

Klik op het gewenste logo en kom op de juiste pagina om uw reclamatie aan te geven. 

ABB    Reclamatie OMNIK
Autarco   
Reclamatie SMA

SMA Reclamatie
Huawei

   Reclamatie Tigo Energy

Reclamatie Fronius

Reclamatie ZCS

--

Reclamatiemelding via ESTG: 

Reclamaties m.b.t. het merk Growatt en zonnepanelen in het algemeen, dienen worden aangemeld via onderstaand formulier. 

  • De afdeling Sales beoordeelt de aanvraag en reageert binnen 2 werkdagen. 
  • ESTG neemt contact op met de leverancier om de reclamatie te beoordelen.
  • Zodra blijkt dat het defecte product niet meer te herstellen is, zal ESTG in overleg met de leverancier omruilen middels een vervangend (vergelijkbaar) product.
  • Omruiling geschiedt uitsluitend op het moment dat de defecte omvormer of het defecte paneel retour gestuurd is aan ESTG.
  • Na beoordeling en goedkeuring defect product, dient het product binnen 5 werkdagen retour gestuurd te worden aan ESTG onder vermelding van het opgegeven RMA nummer.  

Mochten er nog vragen zijn, over bovenstaande procedures, bel dan gerust via 085-273 65 75. 

Formulier reclamatie

* Verplichte velden

By submitting this form you agree to the processing of your data.